Відділ освіти Тетіївської районної державної адміністрації

Участь педагогічних працівників ІРЦ в команді психолого-педагогічного супроводу

Одним із основних завдань інклюзивно-ресурсного центру є участь педагогічних працівників інклюзивно-ресурсного центру в командах психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами у закладах загальної середньої та дошкільної освіти . Педагогічні працівники Тетіївського районного ІРЦ  беруть активну участь в створенні ІПР, надають консультації адміністрації щодо роботи команди психолого-педагогічного супроводу. Так, перебуваючи в Теліжинецькому НВО «ЗОШ І-ІІІ ст.-д.с» на засіданні команди по створенню ІПР, директор ІРЦ Панова Н.І наголосила що створення команди психолого-педагогічного супроводу у закладі освіти з інклюзивним навчанням відіграє провідну роль у повноцінному й усебічному включенні дітей з ООП у освітній процес закладу. 

Адже психолого-педагогічний супровід дитини з особливими освітніми потребами в закладі освіти з інклюзивним навчанням – це взаємоузгоджена комплексна діяльність команди фахівців та батьків дитини, спрямована на створення необхідних умов, що сприяють розвитку особистості дитини, засвоєнню нею знань, умінь і навичок, успішній адаптації, реабілітації, її самореалізації та інтеграції в соціум.

     Перебування дитини з ООП в закладі без психолого-педагогічного супроводу є стихійною або формальною інклюзією, яка приносить лише шкоду і гальмує процес реального впровадження справжнього інклюзивного навчання. Саме команда фахівців, на основі висновку інклюзивно-ресурсногого центру, своїх спостережень розробляє ІПР.

 Запамятайте :

    • над розробленням та реалізацією ІПР працює команда супроводу дитини, а не один фахівець.
    • батьки обов`язково долучаються до розробки ІПР та затверджують її своїми підписами
    • цілі в програмі обираються актуальні та функціональні (тобто необхідні для розвитку дитини саме зараз і можливі для освоєння)
    • програма пишеться на навчальний рік і переглядається не менше, ніж три рази на рік
    • У різних частинах програми можуть використовуватись як адаптації, так і модифікації та частини загальноосвітньої програми (для деяких предметів). Тобто дитина може мати одночасно модифікації з одного предмету, адаптації з іншого, а з третього – навчатись за загальноосвітньою програмою (якщо їй це дозволяють навички).


« повернутися до списку новин