Відділ освіти Тетіївської районної державної адміністрації

Тренінг як інтерактивна форма роботи класного керівника

Людина засвоює інформацію краще, якщо навчання проходить інтерактивно, тобто коли вона має можливість одночасно з одержанням інформації обговорювати незрозумілі моменти, задавати запитання, відразу закріплювати отримані знання, формувати навички поведінки.

Методи активного навчання – це такі способи навчальної взаємодії, що активізують самостійність думок тих, хто вчиться, залучають їх до процесу вироблення інформації,  визначення та обговорення проблеми, знаходження шляхів її розв’язання, формують систему ставлень, створюють систему порозуміння та спостереження, роблять здобувачів освіти справжніми суб’єктами навчання, які мають змогу застосовувати нові знання та навички на практиці.

Принцип активності опирається на відомі дані експериментальної психології: людина засвоює 10% того, що чує; 50% того, що бачить; 70% того, що  проговорює; 90% того, що робить сама.

Класний керівник має  постійно піклуватися про максимальне залучення усіх дітей до виховного  процесу. Кожен вихованець повинен мати можливість висловлюватися, брати участь у обговореннях, рольових та ділових іграх, виконанні практичних завдань, мозкових штурмах та інших видах роботи.  Різноманіття активних форм виховної роботи поєднує саме тренінг.

Тренінг – це інтегрована  форма  виховної  роботи, і  призначення його надати або поновити знання та навички здобувачів освіти, виявити іх ставлення до проблеми, ідеї, змінити чи оновити поведінку, вчить нести особисту відповідальність за те, що  робиш.

09.01. 2020 року відбувся (на базі РМК) районний семінар класних керівників. На семінарі була розглянута тема «Тренінг як інтерактивна форма роботи класного керівника». Заняття відбулося у формі соціально-просвітницького тренінгу. Учасники семінару мали можливість проявити власну активність і  отримати  необхідні знання та навички з даної форми роботи.

 

 



« повернутися до списку новин